Kinderboekenbal 2012

De eerste dinsdag van oktober: Kinderboekenbal. Als altijd een zeer feestelijk, kleurrijk evenement.
Een ruimere selectie staat op de site van Boekblad. Dit is een korte impressie:

Muziekgebouw aan 't IJ, de Stadsschouwburg van het Kinderboekenbal.
Het thema van het feest: "Hallo Wereld".  Hier vertaald: Hallo Noorwegen!

Voor anderen is een vlaggetje lang niet genoeg.

Soms geloof je je ogen niet... 

Maar het is hem echt: Eppo van Nispen, de Merill Stubing van het CPNB.
De voorstelling: Tosca Menten en Dieuwertje Blok doen Winden Laten.
Dansers van Dansacademie Lucia Marthas.
Social Media in Action.
Het Feestvarken van de avond:  Bibi Dumon Tak won de Gouden
Griffel 2012 voor haar boek Winterdieren.































1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Meneer,

Ik ben een van de dansers die u op de foto heeft gezet! Ik vind het echt een hele leuke foto en was benieuwd of u deze naar mij kunt mailen! Zou ik echt super vinden :-)
Mijn emailadres is roxihuigen@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt. Ik zie u reactie graag tegemoet.

Groetjes Roxi