Wat Is Daar Gebeurd?


De mooiste flirtzin voor de charmante dierenarts - 'nou dokter, ik vertrouw mijn poesje toe aan uw deskundige handen' - bedacht ik natuurlijk pas toen ik alweer buiten stond. Maar de dokter heeft haar werk uitstekend gedaan en Chick en Chucky zijn alweer thuis - vanaf nu eeuwig kinderloos.
Dat zijn balletjes eraf zijn was voor Chuck een eitje; hij sprong meteen op de vensterbank en at met smaak een bromvlieg op. Chicky had het zwaarder; ze heeft uren groggy op een warme schoot gelegen. Maar een uur geleden begon ze haar buikje te inspecteren (jodium, pleister). Een kwartier geleden begon ze even te spinnen. En vijf minuten geleden klom ze een stukje in de klimpaal - geen goed idee met een verse wond in je buik. De paal haal ik voor een paar dagen weg.

1 opmerking:

Rati zei

Ach, die lieverds!
Gelukkig dat het achter de rug is en dat het goed is gegaan, naar het schijnt.

Sterkte Poezenmamma-met-kroost, met de revalidatie!
Ik ben benieuwd of hun gedrag nu gaat veranderen...