Herk's Werk

Ben je alsmaar aan het bloggen, vergeet je de gewone website. 'Deze site is even uit de lucht,' verklaarde ik luchtig. 'Binnenkort geheel vernieuwd!' loog ik er op los. Ja., de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Vooral ook omdat je aan 1 stuk door moet kiezen. Welk letterype? Welke kleuren? En vooral: welke foto's? En op welke wijze ingedeeld? C'etait une mer à boire, en dat was het.

Tot er vanmiddag iemand opbelde die geinteresseerd was in mijn werk en helaas op de website slechts mijn lichtblauwe mededeling had ontvangen. Of ik dan misschien gewoon wat kon sturen?

Genoeg is genoeg. Ik heb de zee gezopen en in vijf uur de nieuwe website uit de grond gestampt.
Is zij perfect? Nee, natuurlijk niet. Maar als je moet wachten tot het perfect is, ben je ondertussen door de wormen opgegeten. Niet volmaakt, wel een impressie van wat ik de afgelopen jaren (onder meer) heb uitgespookt: www.herk.biz

Geen opmerkingen: