Nadat de styliste door de garderobe is geweest



Personal styler Vivien is door mijn kledingkast gegaan. Ik had natuurlijk een 'foto vooraf' moeten maken, maar dat is er bij ingeschoten. Geloof me: die puilde uit.

Alles wat niet meer paste, nooit bij mij gepast heeft, eigenlijk nooit lekker zat, te vaak gewassen, kapot, versleten of domweg Fout was, is eruit gegaan. Het resulteerde in drie zakken kleren naar Humanitas en één zak zomerkleren die pas in april/mei weer open hoeft. Twee broeken die wegens kappotte rits naar de kleermaker moeten. En wat bleef is buitengewoon fraai opgevouwen - dat zal ik wel nooit evenaren- en halflege klerenkast. Waar alleen maar lekkere kleren inzitten.

Stap twee volgt over drie weken: een shop afspraak met Vivien om de ontbrekende basics in mijn collectie aan te vullen. Wordt vervolgd!

1 opmerking:

Lucie zei

Ik ben wel blij en dankbaar dat die twee feestjasje die we ooit in Amstelveen kochten de opruimwoede van Vivian overleefd hebben!