Ugliness is in the eye of the beholder

Een innige wens van Nichtje: my littlest petshop. Ze wordt 7. Ik ga op pad. Bart Smit is een orgie van roze plastic in dozen met cellofaan. Als ik daar moest werken was ik binnen een week ontoerekeningsvatbaar. Daarbij vergeleken is Intertoys een oase van rust en beschaving. Bij wijze van spreken dan.
Bij navraag blijkt er een hele wand met My Littlest Petshop te bestaan. 39,90 voor een doos luid plastic en anatomisch incorrecte diertjes. Zo'n lelijk cadeau heb ik nog nooit gegeven.
Na een korte doch hevige tweestrijd koop ik de doos. Ik hoef er niet mee te spelen en totaal gebrek aan smaak is bij iemand die 7 wordt nog niet zo erg. Schoonheid kan men slechts waarderen als ook de lelijkheid een plek mag hebben.
Het cadeau blijkt grote hit. Drie kleine meisjes blijven er de hele middag mee spelen.

2 opmerkingen:

Bart: zei

Suzan stond vanmorgen om 6 uur op om ermee te kunnen spelen.

Aadiahh zei

Erg leuk stukje!
& wat schattig dat Suzan er vroeg voor op staat .